Önreflektív, éjszakai kérdések TAG

Sziasztok, 

A szombat kellemesen hűvös és csendes estéjét, egy TAG-el zárom, ami az éjszakai égboltból és a kozmoszból merített ihletet és ötvözte számos, személyes és írással kapcsolatos kérdéssel. 
Voltak benne olyanok, amik elgondolkodtattak, és voltak, amiken csak mosolyogtam, de végülis élvezet volt kitölteni.

Ezt a kedves TAG-et pedig köszönöm Moro-nak




Kozmosz - Mi az az egy dolog, amit bárcsak elmondhattál volna annak a barátodnak, akivel megszakadt a kapcsolatod?
Vannak akikkel megszakadt a kapcsolatom,  de ez a megszakadás inkább elhalványulás, hogy egyre kevesebbet beszéltünk, találkoztunk...stb míg végül egyáltalán nem tartjuk a kapcsolatot. 

Galaxisok - Mi az a három dolog, amit meg szeretnél tenni, mielőtt meghalsz?
Kicsit erős a kérdés, de lássuk csak. Mindenképp szeretnék falat mászni. Vonz ez a sport, főleg ha kint a szabadban történik.
De kipróbálnám az ombre hajfestést is. Mindig is szemeztem vele, de vad és merész színeket találtam csak neten. Valami szolidabbat, ami még elmegy a munkahelyen viszont kipróbálnám.
Végül a skandináv félszigetekre is elmennék kirándulni. Szeretem a hegyes-völgyes tájakat, és a kultúrájukat is. És egyben kíváncsi vagyok, hogy mennyire bírnám a hideget :D

Dagadó Hold - Melyik befejezett dolgodra vagy a legbüszkébb?
Mármint regény ügyileg? Mindig a legfrissebben elkészült regényre. Most például épp befejezni igyekszek egy regényt, aminek a végét elkezdtem átírni, mert nem vagyok vele elégedett. De összességében már most tetszik a regény. 

Fogyó Hold - Mi az, amit a legjobban megbántál?
Úgy általánosságban véve az, hogy mindig kapásból nem-et mondok bármire. Még csak át sem gondolom, és ez nem mindig a legjobb.

Telihold - Milyen emberré szeretnél válni?
Egy magabiztos, ambiciózus emberré, aki belecsap egyből a dolgokba.

Északi Fény - Ha arra ébrednél egy nap, hogy minden tökéletes körülötted, hogyan nézne ki?
Hmm. Hogy milyen lenne...? Az biztos, hogy lenne kocsim, egy házvezetőnőm és medence az udvarban. :D

Hazaváró fény - Mi/ki mellett érzed magad biztonságban?
Tárgyak terén ha kényelmes ruha és cipő van rajtam. Badarságnak tűnik, de nincs rosszabb annál ha egész nap a ruhára/cipőre kell figyelni, mert kényelmetlen vagy mert kényelmetlenül érzem magam benne.
Személyek terén a párom és az ő szülei. Megbízható, arany szívű emberek, akiknél kívánni sem lehetne jobbat.

Nap - Mit szeretnél kezdeni az életeddel?
Bevallom őszintén, gyereket még egyáltalán nem tervezek, bármennyire is "vagyok benne a korban" és várják el a környezetemben. Előbb szeretnék folyékonyan megtanulni spanyolul aztán finnül vagy svédül. Magasabb pozícióba kerülni a munkahelyen, és letenni a jogsit.

Napnyugta - Ki az a személy, akiről azt gondoltad, örökké az életed része lesz, de már nincs veled?
Nem tudom, ezen a kérdésem még el kell gondolkodnom.

Éjfél - Éjszaka teljesen más ember vagy, mint reggelente?
Nem, nem megyek át Marvel szuperhősbe esténként. Még telehold idején sem. :D

Gyertyafény - Határozatlan személy vagy?
Sajnos igennel kell, feleljek..... Szívesen elcserélném ezt a jellemvonást. Valaki? Bizniszelünk?

Tükröződés - Megváltoztattál valamit, amit kedveltél önmagadban, csak azért, mert a többiek azt akarták? 
Igen, volt már rá példa anno. Magamra erőltettem egy olyan mosolyt, ami nem az én mosolyom, úgy csináltam, mint akit tényleg érdekel a másik unalmas és idegesítő habitusa...srb. de egyáltalán nem ment. Nem vagyok képes jópofizni és úgy csinálni, mintha minden tökéletes volna.

Édes Álom - Boldog vagy?
Naná, ez nem kérdés.

Rémálom - Mi az, amitől a legjobban rettegsz?
Teljesen klisé lesz a válasz: az, hogy az eddigi életem egyik napról a másikra darabjaira hullik és semmim nem marad abból, amit eddig elértem.

Hullócsillag - Ki az, akivel a végtelenségig el tudsz beszélgetni?
Régi, jó barátnőmmel. Ő az, akivel 24 óra sem lenne elég beszélgetni és állítom, hogy a 24-ik órában is lenne még téma, amivel folytatni tudnánk.

Emlékek - Ki az, akit soha nem fogsz elfelejteni?
A fenn említett barátnőm, párom és az apám.

11:11 - Mi az, amire minidg is vágytál, de sosem lesz a tiéd?
Egy hatalmas gardrób tele ruhákkal vagy egy olyan bankszámla, ami sosem nullázódik le.

Föld - Hol vagy leginkább otthon?Otthon, de ezt azóta tudom így biztosan mondani, hogy van saját házam, addig elsunnyogtam ezt a kérdést. Végre van egy hely, ami biztos pont és amolyan nyugalom szigete és menedék is

Csillagképek - Mi az, ami miatt újra nyugodtan érzed magad, amikor zaklatott vagy?
Erős, ütemes zene és egy nagy séta segít.​

Csillaghullás - Ki az, akiben megbízol, és a véleményét kéred a fontos kérdéseknél?
Anyósom és a barátnők.

Tejút - Mi az, ami segít neked elaludni?
Ha tervezgetem a következő napot, vagy az egyik regényem, amin épp dolgozok. 
Most kivételesen nem jelölök ki senkit. Bárki, aki kedvet kapott töltse ki nyugodtan, és ossza meg - velem is - bátran a válaszait.


Üdv, 


Share:

2 megjegyzés:

  1. Érdekes tag lett, az ombre hajfestés baromi jól néz ki szerintem szinte mindenkin, persze ha rendesen megcsinálták. :D Jó látni azt is, hogy az elvárások helyett neked más céljaid vannak, remélem minél hamarabb teljesülni is fognak.:)
    (Továbbá kitöltöttem én is ezt a taget az oldalamon,természetesen megjelöltelek,remélem nem probléma ^^)

    VálaszTörlés
  2. Szia Veronica,

    Köszönöm a hozzászólást. :)

    Örülök, hogy tetszett a tag és hogy vitted és kitöltötted. Hétvégén el is fogom olvasni a válaszaidat. Kíváncsi vagyok rájuk.

    Köszi a jó kívánságokat. Én is remélem, hogy nem csak dísznek vannak. Haha :D

    Kellemes hétvégét
    Brukú

    VálaszTörlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései