Tolakodó TAG

Sziasztok,

Az estét egy igazán érdekes TAG-gel zárom, ugyanis nem csakhogy sok kérdésből áll, de tényleg, a nevéhez híven is, tolakodó. Nem egy rendőrségi kihallgatásra kell gondolni, vakító lámpákkal és mogorva férfiakkal. Inkább csak személyes jellegű kérdésekre, amik most kivételesen nem az írásra vagy blogolásra fókuszálnak. 
A meglepetést Moro-tól kaptam, akinek köszönöm, hogy ismét gondolt rám ebben a sebes TAG ide- TAG-oda csatában. :D

Ezúttal nincs a szabályok ismertetése, úgyhogy vessük is bele magunkat a kérdések sűrűjébe.



1.Mi van rajtad?
Ma egy térdig érő fekete rövidnadrág, és egy halvány rózsaszín ujjatlan felső. Kényelmes és praktikus, és fellehet dobni könnyen egy magassarkúval ha az alkalom kívánja.

2.Voltál már szerelmes?
Igen voltam, illetve jelenleg is vagyok. :)

3.Volt már valaha borzalmas szakításod?
Egy szakítás csak borzalmas lehet. Talán az első "kapcsolatom" nyerte meg ezt a kérdést, ugyanis SMS-ben közölte velem a gyerek, hogy vége van. Az indoka pedig az volt, hogy nem dohányzom és/vagy nem iszok, mint ő. Akkor összedőlt a világ, de ma, így tizenöt évvel később teljesen nevetséges a dolog.
4.Mennyi idős vagy?
1990-es vagyok, de jobb szeretem azt mondani erre a kérdésre, hogy elmúltam már negyedévszázados. Humoros megfogalmazás, ami szerintem tükrözi az évekkel való barátságomat, ugyanis egyáltalán nem befolyásol vagy taszít letargiába, hogy ennyi vagyok. Ti hogy vagytok ezzel?

5. Hány centi magas vagy? 
Százhatvannégy centi vagyok.
6. Hány kiló vagy?
Jézusom, fogalmam sincs. Elég rég méredzkedtem, de olyan ötvenöt kiló körül.

8. Van tetkód?
Igen, van egy szolid betű, a bordáim alatt. Körülbelül négy éve csináltattam a nővéremmel közösen, annak a jegyében, hogy habár a családi hátterünk enyhén szólva is pokoli volt, mi egymásra találtunk. Aztán az utóbbi időben az egész családi ügy még erre is rányomta a bélyegét. Hogy ma mit jelent nekem ezek után? Inkább egy emlékeztető. Mint egy katasztrófa után emlékmű2állítás a történteknek.
9. Mi a kedvenc innivalód?
Jó kérdés, Moro. A citromos tea van az első helyen, amit még nyáron is ugyanúgy tűzforrón fogyasztok. Az üdítők közül a gyümölcsösek leginkább a favoritok. A nagyon cukros és szintetikus fajtákat meg igyekszem elkerülni.
10. Mi a kedvenc számod?
Ha a számjegyekre gondolsz, akkor nincs így kimondott kedvencem vagy szerencsehozó számom.
Ha a zenére gondolsz, akkor az nagyon változó: milyen a hangulat, a napszak vagy időszak. Most például ezek mennek:
11. Mi a horoszkópod?
Szeptember végi vagyok ,ami még pont a szűz jegyében van. Sok hasznát egyébként nem érzem, mert sosem jött be, amit írt és a jellemleírásoknál is alig talált el valamit.
12. Mennyi idő alatt zuhanyzol le? 
Ezzel a kérdésem megfogtál, ugyanis nagyon szeretek zuhanyozni.Főleg, amióta rendes beépített zuhanyzónk és esőztetős zuhanyrózsánk van. Egy álom, komolyan. DE nem fürdők órákig. Azért igyekszem nem pocsékolni a vizet.
13. Mi a kedvenc filmed/sorozatod? 
Most jelenleg a Lucifer és a Trónok Harca, de A The walking dead-et is az utolsó évad kivételével favorizáltam.
Filmek közül, hmmm, mondjuk a  Drakula halott és élvezi, Katyi, Alien vs Predátorok, Halott menyasszony, Quiet place... és még sorolhatnám.

14. Melyik a kedvenc együttesed?
Elég vegyes a felhozatal. Igyekszem több stílust megpróbálni, ezért legtöbbször rákeresek: Lindsey Stirlingre, Parkwaydrive-ra, Slipknot-ra, de szeretem a régi rockot is, mint a AC/DC-t. Sőt Adele-t is megkedveltem.
15. Valami, ami nagyon hiányzik?
Kétségkívül a pihenés, nyaralás és egy jó masszázs. Már egy jó ideje érik és minden porcikám ordít, hogy "Fuss, bolond, pihenni".
16. Hová mész,  amikor szomorú vagy?
Kimondottan helyem nincs ilyen, inkább zenét hallgatok és/vagy olvasok valamit. Aztán ha ezek sem segítenek, akkor nézek valami kardió edzést.
17. Mennyi idő alatt készülsz el reggelente?
Ez vicces, mert pont ma néztem, hogy kapkodás nélkül 30 perc. Jó sok, nem? De hát, aki reggel még kávét meg teát főz, meg még elmosogat....

18. Verekedtél már valaha?
Nem, szerencsére erre nem volt példa. Nem vagyok hirtelen haragú vagy agresszív ember. Sőt, abban sem vagyok biztos, hogy képes lennék e bárkit is megütni.

19. Mi indít be?
Mármint lelkesít vagy motivál? Egy hatalmas séta a Bakonyban, ami egyszerre kikapcsolt és felfrissít. Egy jó könyv, amit végig tudok izgulni és ami akár még ihletet is ad az íráshoz. De néha néha szoktam neten idézetekre is rákeresni.

20. Mi taszít?
A kosz és a rendetlenség, ha valaki ápolatlan vagy amikor száj-hős. Tudjátok, amikor csak beszél és beszél, hogy rá figyeljenek, de amúgy semmi lényegeset nem mond.

21. Milyen tulajdonságokat keresel egy partnerben?
Legyen határozott, legyen egy jövőképe, amit igyekszik meg is valósítani. Legyen tájékozott és közvetlen.
22. Mi a kedvenc színed?
Kedvelem a meleg színeket, mint a narancs, a piros, de a zöldet és a szürkét is szeretem.
23. Hangos vagy lágy zene?
Legtöbbször hangosan hallgatom, főleg tömegközlekedés és séta közben. Ezért is hívom a fülhallgatót bullshit protectornak.
24. Kedvenc idézet?
"You don't have to see the whole staircase, just take the first step" Martin Luther King.

25. Kedvenc színész?
Több kedvenc is van: Robert Downey Jr, Chris Evans, Jim Carry, Scarlett Johanson.... Hirtelen most ennyi jut eszembe.

26. Miért regisztráltál a bloggerre?
Azért regisztráltam pár éve, mert szerettem volna, ha nem csak az íróasztal fiókja "olvassa" a regényeket, hanem mindenki más is. A blogger pedig szimpatikus volt, ezért esett erre a választás.

27. Félsz valamitől?
A pókoktól. Bár ez nem igazán félelem, inkább csak taszítóak.

28. Mit jelent a Blogger neved?
A Brukú, galambot jelöl a Vukkban. Azért esett erre a választásom, mert kedvelem a madarakat, másrészt meg a jelleme, mint a magának való és a csendes, rám is igazak.

29. Mikor mondtad utoljára valakinek, hogy szereted?
Hmm, talán tegnap. Fontosnak tartom ezt kimondani, hiába tudja a másik fél is.

30. Mi miatt sírtál utoljára?
Egy film miatt. Tudom, tudom, de a vége elég érzelgősre sikerült és sose tudom megállni, hogy könnybe lábadjon  a szemem az ilyen jeleneteknél.

31. Melyik könyvet olvastad utoljára?
​Mivel a következő kérdésre is ugyanaz lenne a válaszom, ezért ide inkább azt írom, amit félbe hagytam. Ez pedig az Időhurok c. könyv volt. A főszereplő jelleme idegesítő​, amit próbáltam lenyelni, de jó pár fejezet után feladtam.

32. Jelenleg melyik könyvet olvasod?
Anne Bishop Holló a hollónak. Ez a második része egyébként, ami szintén nagyon izgalmasra sikerült. Témájában az akció, fantasy-ba sorolnám. Aki szereti a különböző fantasy fajokat és azoknak a világát, akkor érdemes elolvasni.

33. Milyen filmet, sorozatot néztél utoljára?
Tegnap este néztük meg a Quiet place-t, sorozatot pedig a Pokoli időjárás (doku film) és Így jártam anyátokkal pár részét.

34. Hol voltál utoljára?
A konyhában, csináltam egy jó kávét és sajtos pogácsával ettem meg.

35. Mit sportoltál utoljára?
Egy kis fa-fitnessz volt a hétvégén. Elkezdtük rendezni a téli tüzelőt. XD
Viccet félre téve piláteszeztem kicsit a nappali kényelmében. Próbálok vissza szokni a heti két alkalomra, mert az irodai munka, ha hiszitek ha nem, megterheli az ízületeket.

36. Kivel beszéltél legutóbb?
Párom húgával beszéltem legutóbb. Csináltatott két piercinget a fülébe és a csodájára kellett járnom :D

37. Melyik számot énekelted legutoljára?
Nos, az éneklést inkább a dúdolás és motyogás közé tenném.Nincs jó hangom, ezért igyekszem megkímélni a környezetemben lévőket. Ez a szám pedig ez volt:


38. Kedvenc chated?
Arra gondolsz melyiket használom leginkább? Az a hangouts. A gmail fiókba alapból be vagyok jelentkezve, ezért evidens, hogy annak a chat-jét használom.

39. Van crushod?
Nem hiszem, hogy van. Bármit is jelentsen. XD

40. Milyen kapcsolatban állsz azzal, akinek a legutóbb üzentél?
Közeli ismerősnek mondanám. A blogger világában ismerkedtünk meg, amikor felkértem a Talking Blogs vendégének. Azóta is tartjuk a kapcsolatot.
41. Kedvenc kajád?
Brassói aprópecsenye.

42. Hely, ahova el akarsz látogatni?
Fel a hegyekbe mindképp elmennék, de tengerpartot is szeretnék látni.
43. Legutóbb mikor csókoltál meg valakit?
Tegnap a páromat.
44. Legutóbb mikor sértettek meg valamivel?
Hogy őszinte legyek, a héten az egyik kollégám volt az. Épp leültek mellém ebédelni, aztán amikor megkérdezték, hogy "na és velem mizu van?" Én meg válaszoltam a szokásosat, hogy "ház felújítunk", mondhatni a fejemhez vágta hogy mindig csak erről tudok beszélni....
Azért bántott a dolog, mert enyhén szólva is éjjel-nappal melózunk párommal. Minden energiánkat és pénzünket beleöljük a házba és annak telkébe. Míg a kolléga egy panellakásban lakik és az a legnagyobb gondja, hogy milyen tengergyümölcsét egyen.
45. Kedvenc édes íz?
A méz. Ha tehetném mindenbe azt használnám.
46. Milyen hangszeren játszol?
Semmilyen hangszeren nem játszom. Míg középiskolás voltam, gitározni jártam, de aztán jött az érettségi, a felvételi...stb és leraktam a hangszert.
47. Kedvenc ékszer?
Kimondott kedvencem nincsen. Több színben van nyaklácom és füllbevalóm. Ezeket szoktam variálgatni.  Egy gyűrűm van a jobb kezemen, amit elég régóta hordok és nem szoktam levenni. Első szülinapi ajándékom volt a jelenlegi páromtól.

48. Viseled is?
Igen, rendszerint. Szerintem elegáns és mutatós nagyon.

49. Legutóbb kivel mentél szórakozni?
Párommal és az ő ismerőseivel mentünk ki a Galyára a Móri motoros találkozóra.

50. Kinek kell még megválaszolnia ezeket a kérdéseket?
Lia
 Kellemes estét, 



Share:

1 megjegyzés:

  1. Háát, ha komolyan érdekel, hogy melyik a kedvenc chatem, csak neked elárulom :PP

    VálaszTörlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései