The Little Owl Award

Sziasztok, 

 Öröm hírrel készültem a számotokra, ugyanis a blog díjat kapott. A The Little Owl díjat, pedig nem másoknak köszönhetek, mint Rigó Eszternek és Nessának. Lányok, nagyon szépen köszönöm, imádlak Titeket :3

Szabályok: 1. Helyezd el a díjat az oldaladon. 2. Linkeld azt, aki jelölt téged. 3. Jelölj Te is blogokat a díjra. 4. Értesítsd a jelölteket a díjról. 5. Válaszolj a feltett kérdésekre. 6. Tegyél ki egy zenét, ami szinte szóról szóra leír téged.


1. Rajzolj valamit gyorsan Paintben vagy Photoshopban.
2. Egy sorozatban minek kellene történnie, hogy utána abbahagyd a nézését?
3. Mi a véleményed a felnőtt színezőkről?
4. Ha nevelőszülőknél élnél, meg akarnád találni a vérszerinti szüleidet?
5. Mindig is tetszett a neved, vagy meg akarod még változtatni?
6. Hogyan kezeled a konfliktusokat? Rosszul érint, vagy hamar megoldod?
7. Ki az, akivel nagyon szeretnél találkozni a blogolásból megismert emberek közül?


1, Hát, egyefene, de nem lesz egy Picasso mű. :')
Best Xmas Tree EVER
2, Amikor a értelmetlen dolgot csinál valamelyik karakter pl: hősködni kezd, aminek az lesz a vége, hogy valaki meghal vagy csak még nagyobb galibát okoz ÉS utána meg azt kell "hallgatni", hogy mennyire sajnálja
3, Nem igazán vagyok oda az ilyenekért, már nem azért mert kimennék a vonalból, csak akkor inkább egy rendes festmény legyen.
4, Hát, Eszter, ez attól függ, hogy miért "hagytak magamra".
5, Mindig is tetszett a Zsófia, és mint kiderült, eredetileg ezt is akarták adni nekem. Kicsit sajnálom, hogy nem így lett, de azért az Anna sem olyan rossz.
6. Áh, Eszter, nem vagyok valami jó konfliktus megoldó. Ha lehet kerülöm.
7, Mindenkivel, akivel napi szinten tartom a kapcsolatot. :3


1. Anya vagy apa? [Ennek a kérdésnek szimbolikus jelentése van számomra, úgyhogy magától értetődőnek tűnt, hogy felteszem, mert láttam, hogy az, akitől Moro kapta ezt a díjat, ilyen stílusú kérdéseket tett fel, és erről rögtön beugrott egy emlék az egyik barátnőmről és erről a kérdésről.]
2. Tél vagy nyár?
3. Viszonzatlan szerelem, vagy inkább valaki más szeressen téged viszonzatlanul? 

1, Mármint, hogy apás vagy anyás vagyok? Anyás, inkább, de nem tudnám megmagyarázni, miért.
2, nyár mindenképpen, mert nagyon fagyos vagyok, másrészt meg szeretek strandolni
3, Jesszusom, ez aztán a nehéz kérdés. Ha választani kell, akkor az első, inkább én szenvedjek a viszonzatlanságtól mint más.


Jelöltjeim:
Salera, Sea Miller, Nyáplic, Emilia, Alexis

Köszönöm mégegyszer:
Brukú


Share:

2 megjegyzés:

  1. Csiripp!
    Köszönöm a jelölést, drága vagy! :)
    De homályosítsd fel kérlek: A te jelöltjeidnek kinek a kérdéseire kell válaszolniuk? :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Lia,

    Igazán nincs mit:3
    Azokra, amikre én is válaszoltam (Eszti és Nessa kérdései). Most, kivételesen, külön nem állítottam össze kérdéseket.

    Puszi
    Brukú

    VálaszTörlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései