Tag Csata - A 7 Főbűn

Sziasztok, 

A Tag Csata újabb fordulójával készültem ma, ami a hét főbűnre alapoz. Érdekes fodulat, hogy az írással hozza kapcsolatban, de szerintem elmés és jó kérdések jöttek ki belőle. 
Ezt a fordulót most Moro-tól kaptam, akinek köszönöm és üzenem, hogy a csata még csak most kezdődött. :D

Akkor lássuk is a szabályokat első körben:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Válaszolj a kérdésekre! Figyelj rá, hogy a szabályok és a kérdések is változatlanul kerüljenek a bejegyzésedbe!
3. Küldd tovább annyi embernek, amennyinek szeretnéd! A lényeg, hogy mindegyiküknek írj valamit, szerinted nekik mi a legnagyobb bűnük íróként!


És a már emlegetett kérdések:

1. Kevélység: Melyik az a történeted, amire annyira büszke voltál, hogy nem fogadtad a rá érkező kritikákat? Utólag mit gondolsz erről?

Fogós kérdés, Moro. Hosszas gondolkodás után, a legelső első fan fic-et mondanám. Rengeteget dolgoztam rajta és elégedett voltam vele nagyon. Aztán a visszajelzések, bár építő jellegűek voltak, nem fogadtam el. Nem éreztem jogosnak őket. Viszont pár nappal később, ennek jegyében újra olvastam a teljes regényt, és igaza volt a kritikáknak.

2. Kapzsiság: Van olyan történeted, ami szerinted olyan jól sikerült, hogy pénzt is kérnél érte? Mennyit érne a belé fektetett munkád?
Azt azért nem mondanám, hogy pénzt kérnék bámelyik regényemre, hiába vagyok elégedett a kész történetekkel. Ismerem a hiányosságaim nagy részét, és a célt, hová akarok eljutni, ezért úgy gondolom, hogy előbb javítsunk még a dolgokon.

3. Bujaság: Melyik történetedben próbálkoztál először korhatáros jelenettel (nem feltétlen erotikus értelemben)? Utólag mit gondolsz, mi volt a legnagyobb hibája?
Láttál e már valaha: Ez az első olyan regény, amiben erotikus jelenet van. Rövid jelenet, de kellett a történetbe, hogy az olvasó lássa, a férfi főszereplő, min megy keresztül. Hogy mi volt a hiába? Talán, hogy látszik rajta, mennyire új a dolog még számomra is. De nem bántam meg, hogy megpróbáltam ilyet írni.
Torger legendája: Azt hiszem, hogy ebben volt az első véres csata jelenet. A kis viking fiúnak csatába kell mennie, mert a faluját a kiváló elhelyezkedés miatt el akarják venni. (amolyan rég óta dúló viszály a két falu között). Mi volt a hibája? Talán, lendületesebb lehetne. Úgy értem, hogy ezek a jelenetek prögessék fel az egész történetet, mert hogy hosszú, több részes a regény.

4. Irigység: Volt, hogy irigy voltál olyan történet olvasottságára, ami szerinted a tied nyomába sem érhet? Név említése nélkül szerinted mi volt a legnagyobb hibája?
Volt pár igen, na de kinek nem? Én csak azt nem értettem, hogy neki miért van nagyobb nézettsége és követője? Aztán arra a következtetésre jutottam, hogy mivel, most csak mondok valamit, hogy az egyik fiú banda fan fic-je, vagy valami hasonló őrületet választot, ezért van ez.

5. Falánkság: Volt, hogy több történeten dolgoztál egyszerre? Mi lett az eredménye?
Igen, rendszerint kettőn szoktam dolgozni. Egész könnyen megy, nem szoktam összekeveredni írás közben.
Jelenleg az ilyen az a Negyvenhárom napos kihívás Ötödik napja, illetve a Világdarabok következő része. Előbbi kicsit hosszúra sikerült, ugyanis úgy néz ki, hogy teljes regény lesz belőle, míg utóbbin van mit agyalni, ugyanis a két főszereplő most találkozik először, ami lényeges pontja az egész történetnek.

6. Harag: Formáztál valaha szereplőt élő emberről azért, hogy a történetedben megkapja azt az igazságszolgáltatást, amit a valóságban nem biztos, hogy meg fog? Ki ő, és mi lett a sorsa a történetben?
Szerintem így nem volt még ilyen. Előbb lenne példa arra, hogy olyan élő személy jellemét olvasztottam bele a karakterbe, akit valamiért utálok vagy nagyon nem szimpatikus. Általában ők húzzák a rövidet, de azért hosszú az útjuk addig.

7. Lustaság: Melyik az a történeted, amit lustaság miatt félbehagytál, és a legjobban bánod?
Nem, nem volt ilyen. Nem hagyok félbe regényt a lustaság miatt. Másrészt nem is lehet rám mondani, hogy lusta vagyok. Nem tudnék olyan esettel példálózni, amikor ilyen lett volna.

Akiket kihívok a bűnlajstrom felfedésére:







Üdv, 


Share:

4 megjegyzés:

  1. Szia, Brukú! :D

    Nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rám, de sajnos én ezt a taget nemrég már kitöltöttem :( Viszont nagyon jó volt olvasni a válaszaidat! :3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ezt megakartam csinálni köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok,

    Laura, sebaj, akkor majd legközelebb előbb csapok le rád :D

    Janett, ennek örülök. Kiváncsian várom a válaszaidat.

    Üdv
    Brukú

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én és a szétesett időéerzékem köszönjük a kihívást <3
    Kitöltöttem így lassan fél éves késéssel, nagyon sajnálom, hogy eddig nem tettem meg, egy élmény volt megválaszolgatni őket.

    VálaszTörlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései