2022 Blog Karácsony

 Sziasztok, 


A 2022-es év is gyorsan elrepült, habár tele volt akadályokkal és problémákkal. Valahogy csőstül jöttek a gondok és ez rányomta a bélyegét a blogra is... A bejegyzések száma sajnos megcsappant, mint ahogyan a blog aktivitása is. Ennek ellenére próbáltam legalább egy minimumot hozni, aminek köszönhetően vannak kiemelhető események: 

A blog megnyílt. Teljesen új, az előzőtől eltérő desingt és hangulatot kapott, és a tartalom is összeszedettebb lett, és vannak funkcionális részei is az oldalnak, nem csak díszletek. Szerencsére nem csak nekem tetszett az újítás, hanem Nektek is, aminek külön örültem. 

Ami kellemes meglepetés volt, hogy két új olvasóm lett, akikkel új rekordot döntött meg a követőim száma: negyenegyet. Örültem neki természetesen, ám egyben elnézésetek is kérem, hogy nem született annyi pont, mint általában szokott lenni. 

A sovány bejezéseket leginkább a rövid, háromszázas regények adták ki, amikkel igyekeztem legalább egy kis életet lehelni az oldalba. Mindig is kedveltem ezen fajta bejegyzéseket, mert tömörek és lényegretörőek, amiket lehet hogy néhány perc alatt elolvas az ember, de utána még ott motoszkál a fejében a hangulata, a mondanivalója.  

Ami személy szerint hiányzik, és ezzel rá is térünk a következő évi tervekre, azok a megszokott, több odlalas novellák. Igen, a megírásuk is tud annyira hiányozni, mint az olvasásuk. No de, van kettő tavalyi kaland regény, ami habár elkészült, utómunkálok még vannak vele. Ezeket szeretném előre venni és befejezni legelső teendőmként. Továbbá van másik kettő regény is, egy krimi és egy steampunk, amiken már egy ideje dolgozom, bár ezek még csak félkész állapotban vannak. Ezek mellett pedig tervezek több egy, max két oldalas regényt is bevezetni. Nem csak azért, mert ezekkel gyorsabban elkészülök, és több regényt fogok tudni posztolni, hanem a kihívása miatt is, hogy nem túl rövid - mint a háromszázasok- és nem is annyira hosszú - mint egy normáls sztori. 

Egy kis kitérő, hogy a blog miért zárt be egy évre? Nem volt jól kialakítva az oldal, nem volt annyira összeszedett, hogy kényelmesen lehetett volna barangolni a felületen, továbbá nem tetszett a sima fekete-fehér design sem, ami habár évekkel ezelőtt amikor felkerült, nagyon tetszett, mostanra már elavult és unalmas lett. Emellett, mint apróság, a felkerülő képek is jobban összhangban vannak, amivel szintén egységes hangulatot szeretnék elérni.

A szüneteltetés alatt újra gondoltam az egész koncepciót majd sok hónappal később el is készült az új arc. Én személy szerint elégedett vagyok vele, ám már most tervezek update-ket :) Köszönöm a visszajelzéseket is, mind a zárásról, mind pedig a megnyitásról. Sokat segítettek és jó érzés volt, hogy ennyien vagytok itt jelen. 


Összességében és annak ellenére, hogy mélyen aludt a blog, nem volt annyira rossz év, mint az elsőre, ezen poszt megírása előtt sejtettem volna. Persze, olyan bravúros sem volt, mint általában szokott lenni, de itt az új év a nyakunkon, és máris ki lehet tűzni a célt, hogy a 2023-as év ennél jobb legyen.

 

Bízom benne, hogy a következő évben is velem tartotok, immáron újult erővel és kíváncsisággal.

 

Kellemes Ünnepeket kívánok (így utólag is), és persze Boldog Új Évet is!



Szeretettel:

 

 

 

 

 

 



Share:

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon kíváncsian várom, hogy milyen regényeket hozol. Bár nagyon szerettem a 300-asaidat is. Az a steampunk kimondottan :3
    Örülök, hogy most végre otthonodnak érzed a blogot és úgy néz ki, ahogy szeretted volna. Sok sikert kívánok az új évre, remélem kellemesen teltek az ünnepek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abeth, köszönöm a kommented. :)
      Örülök, ha a 300-ok nem ábrándítottak ki vagy untattak el.... de remélem, majd az új regények kárpótólnak majd. Illetve, hogy a facebook-os csoportban a leendő topikok is fognak majd tetszeni.

      Ha még tart a szabid, akkor kellemes pihenést kívánok, ha viszont már dolgoznod kell - mint nekem is -, akkor kitartást, nem sokára vége a munkaidőnek. :)

      B



      Törlés
  2. BUÉK így először is. :)
    A 2023 a tervek éve, én is ellaposítottam sajnos a blogom tavaly (még mindig fura leírni), de szeretném, ha idén felpörögne és több időm jutna a régi, de annyira szeretett hobbimra, az írásra.
    Jó olvasni, mennyi pozitív változást fedeztél fel, mennyivel szabadabbnak és könnyebbnek érzed magad ezek által. Az ilyen mindig öröm. :)

    További jó írást, szerkeszt, blogolást és természetesen minden jót kívánok így a januári napokra (is). <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nova-Time,
      nah igen, nálam sem alakult túl aktívan az óév, de hasonló reményekkel indulok idén én is. Hát bízom benne, hogy neked is, nekem is szerencsésebb lesz ez az év. 🤗
      Majd be-beugrok hozzád megkukkantva hogyan alakulnak a terveid az írással. 😍

      Puszi, B

      Törlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései