Az év első napján


Sziasztok,

Először is boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

Bevallom őszintén, hogy nem készültem évvégi összesítővel, mert a blog csupán fél éves. Gyerek cipőben jár még, de ennek ellenére is igyekeztem rendszeresen hozni a regényeket és a blogos beszélgetéseket. Többször is igazítottam, csiszoltam a blog stilusán is, ami szerintem egész jól sikerült. Közben, mondanom se kell, hogy rengeteg mindent tanultam a blogolás terén. Igaz, még mindig van, mit tanulni, de egyszer sem bántam meg, hogy bele vágtam, sőt csak nőtt a lelkesedésem, ami az új évben is végig ki fog tartani.
Viszont ehhez kellett az is, hogy Ti is itt legyetek. Köszönöm, hogy olvastatok és, hogy ennyi feliratozót üdvözölhetek az oldalon. Bízom benne, hogy a továbbiakban is velem maradtok, és hogy az a sok regény és Talking Blogs bejegyzés, amiket tervezek hozni, mindenkinek elnyeri majd a tetszését.

Szeretettel
Brukú
Share:

3 megjegyzés:

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Tartalomjegyzék

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései